tisdag 14 april 2009

"Nästan" dagens. Jag lyckas alltid!

Hej och Hallå där!

Klockan tickar mot 22.10 när jag skriver detta. Vilket innebär att jag snart ska lägga mig, fast jag vet innerst inne att jag inte kommer komma i säng för än tolv.

Såhär, som ni ser på bilden, såg jag nästan ut idag! Alltså blir det "nästan" en dagens. Var ett tag sedan jag lade upp en. Men lugn gott folk. Det kommer! Allt har sin tid!

Idag var första dagen i skolan. Somvnaligt gjorde vi ingentin vettigt och dagen flöt på ganska bra. Imorgon blir det nästan något vettigt gjort, vi ska till badhuset och plaska lite. Jag ska simma typ 20 längder eller nått och sen är jag klar. Gött kött!

Har precis slurprat i mig en päron festis och känner mig ganska tillfreds med allt, förutom att jag känner mig lite sjuk. Jag vill inte bli det nu i dessa underbara vårtider! I love våren!

Puss!

Inga kommentarer: