onsdag 15 april 2009

Björnen sover!

Då var det dags igen. Allt börjar med ont i halsen och sedan övergår det sakta till några dagar hemma. Ni fårstår kanske vad jg pratar om, precis. En förkylning. Det är förjäädrigt tycker jag. Jag hatar verkligen att vara sjuk.

Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade imorse och bestämde att jag inte kunde gå till skolan. Gick och la mig igen och sov fram til 12 typ. Har nog fasen sovit nästan hela dagen idag. Nu på kvällskanten känner jag mig lite bättre. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon. Annars vet jag en som inte blir så glad!

Hoppas ni har haft en fruktansvärt bra dag, min har varit kass!

Pussgurka!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag vet också en som inte blir såååå jätte glad då.. hehe!

Oskar Kjellberg sa...

Ja, jag tror du känner henne! ;) haha