onsdag 1 april 2009

Krunegård, Eskilstuna och lite live!


"Där stod du som alltid skulle va min!"

Hej.
Sitter här och diggar music, riktigt bra sådan. Jag tar tillbaka allt jag sagt om Markus Krunegård, han är inte så jädra kass. Har har iofs en bit kvar till och riktigt bra, men visst svänger det!
Tummen upp skulle man kunna säga!

Var riktigt gött väder idag också! Riktiga vårkänslor, känns som sommaren är ett steg närmare nu. Imorgon är det dessutom sista dagen i skolan innan lovet för mig. Jag åker till Eskilstuna på fredag för att tävla. Ska bli riktigt kul att komma dit igen, det är alltid bra där.

Spelade dessumot in lite music förut. Blev la lite halvt men jag ska spela in mer när jag har tid. Kanske blir ikväll, vem vet. Får jag feeling kan allt hända!


Pussochsånt!

Inga kommentarer: