torsdag 4 december 2008

Olofström, en plats dit alla vill!

Det blev alt fika till slut efter skolan idag. Drog till nordis och småpratade lite med Anton och Mathilda, sen kom Jullan och jnar och joinade oss! Mycket trevligt må jag säga!

Drog sedan efter det till golfen gör att spela, hade varken klubba eller bollarna med mig, så jag fick låna! haha det gick som det gick också, inte lika bra som vanligt!

Det blev även bestämmt att jag skall åka till Olofström den 12-14 december och spela golf, ska bli skit sköj, blir bra träning inför vinterns spel där innte, ska dit ungefär 3 gånger till i vinter. detta innebär att jag måste ta ledigt från skolan nästa fredag, få se vad dom säger om det. Det är bara att hålla ala tummar man har för att man får ledigt!

"Like we always said, if you love me, I love you!"

Inga kommentarer: