tisdag 9 december 2008

Do you want me?

Har varit och kollat på bandy nu, Vargön lirade. Det var inte så jädra bra, mest kallt och jävligt! Blir bandy imorgon igen, fast då är det IFK som spelar, hoppas det blir bättre!

Var även och tränade lite Bangolf innan bandyn, var tvungen att träna lite nu för det var ett tag sedan jag gjorde det. Måste ju komma i snabbform till helgen då jag ska till Olofström och spela tävling. Jag åker fredag morgon och kommer hem på söndag, vilket innebär en dags ledigt från skolan! Yeeepi!

Känns som om man måste lägga sig nu, men jag är inte ett dugg trött! Klockan är ju ändå 22.50 så man borde ju vara det, men men jag kanske blir det snart...?

I think you look great!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vad du är seg! Jag är på avsnitt 18! :O

Anonym sa...

Ja, det får du haha. Jag är på 21 nu ;)