onsdag 17 december 2008

Helgen!

Sorry att jag har varit litte offline när det gäller bloggandet, men jag har helt enkelt inte hunnit! Här kommer lite info om min helg:

Fredag!
Jag åkte från vargön vid 06.30 för att sedan ta bussen vid sju till Trollhättan. Där blev jag hämtad, om än lite senare än vad som var beräknat men jag blev hämtad, och vi var påväg mot Olofström där jag och mina golf polare skulle tillbringa helgen. Efter en jädrigt trög och dryg resa ned så var vi äntligen framme, då var kl. 13.30. Vi tränade in banorna och sedan var det dags att dra sig till vandrarhemmet och äta lite mat och sedan sova.

Lördag!
Natten var seg, jag låg i samma rum med en kille som snarkade så att hela min säng skakade, det blev soffan för min del! När frukosten väl var uppäten så begav vi oss till banorna och tävlingen. Det var en mycket rolig tävling och jag slutade på en 8:de plats till slut och et godkännt resultat.

Söndag!
Vi gick upp och åkte hem, blev ven ett stopp på Mc donald´s där vi åt en gourmet middag......(?) Jag var hemma vid 16 och det blev en snabb dusch för att sedan åka och repa med bandet.

Efter helgen var jag trött och det känndes bra med bara en vecka kvar i skolan!

Inga kommentarer: