söndag 22 februari 2009

Helgen

Nu är jag hemma igen, här kommer vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Torsdag
Resan till Olofström började vid tjugo över tre och vi butte sedan till en minibuss i Uddevalla för att sedan förtsätta ned mot Göteborg och sedan Olofström. När vi hämtat upp alla så blev det ett stop i Halmstad för att äta på Max. När vi sedan fortsatte nedåt i landet blev det snöstorm. Kl. 23.00 var vi framme, en resa på 7,5 h. Det var drygt!

Fredag
Träning var det som stod på schemat hela dagen. Den gick fint och vi laddade inför helgens spel.

Lördag
Äntligen dags för tävling. Kl. 11 började den och vi skulle spela 4 varv. Det började bra och det var jämt mellan väst (mitt lag) och syd. För mig gick det också bra, jag var 2:a individuellt efter första dagen. Syd ledde över oss med 3 poäng när dagen var slut och vi var då tvugna att vinna båda matcherna nästa dag.

Söndag
Vaknar upp med halsont och mår så jädra dåligt, men vad finns det att göra, det är bara att pallra sig upp ur sänge sådär vid 7 på morgonen och städa rummet och iväg till banorna. Spelar mina 2 varv och det går bra. Vi kom 2:a och var både missnöjda och nöjda. Själv klev jag 2:a individuellt, 1 slag efter han som var bäst, haha typiskt!

Hoppas ni orkade läsa allt!

Inga kommentarer: