lördag 17 januari 2009

Helg och Jobb!

Ska snart sova nu så man är pigg och rast, för kl. 08.45 ska man infinna sig på jobbet och göra allt iordning för att sedan kunna öppna kl. 09.00!

Har jobbat idag också, kl.11-20, Så jag är rätt trött nu! Men så länge pengarna rullar in är jag nöjd och klagar inte allt för mycket! Käkade baka potatis med räkröra när jag kom hem förut, var jädrigt gött kan jag säga. Det känndes nyttigare än pizzan jag åt i fredags, fast den var kanske lite godare!

Måste ut och köra bil imorgon också, har ju fått grejer att träna på tills nästa lektion och den är på tisdag, så det kan ju vara dags att börja öva på dom nu! Ska öven läsa lite sidor i boken, men det hinns nog med alltihop!

Kom på nu att jag har lite att göra i skolan också, men jag kan ju göra klart det efter jobet imorgon, så slipper jag göra det i veckan.....smart Oskar! :)

Godnatt!

Inga kommentarer: