måndag 24 november 2008

En snöig och kall måndag!

Kom hem för ett tag sedan, hade inga lektioner idag. Åkte till skolan som vanligt med halv 8 tåget och kommer dit och har inga lektioner, alla mina lärare var sjuka och foto behövde jag inte ha, så jag åkte hem igen vid 12. Var kvar en lite stund och grejade med lite saker.

Jag hoppade av bussen på trestad center och gick till mammas jobb. Sedan åkte vi till överby och där köpte jag en ny innebandy klubba och lite kläder. Det blev några T-shirts och en Hood tröja!

Nu sitter jag här och grejar lite vid datorn, har ätit nyss. Ska kanske greja lite med min bildanalys, vore rätt gött att få klart den till imorgon. Som sagt så köpte jag en ny innebandy klubba idag, den får man ju testa ikväll då det är dags igen! Det bär av vid 7 till restad för att lire, ska bli gött att sprinag lite. Är sugen som fän nu!

Lev väl därute!

Inga kommentarer: